Rapport från pluggträsket

Jag har tenta på tisdag och befinner mig följaktligen mitt uppe i plugg. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska plugga, den gamla exempeltentan jag har tillgång till är superenkel och jag känner att jag har de kan tillräckligt. MEN (det finns alltid ett men), nu är det en annan lärare som gör den kommande tentan och jag har ingen aning om mina kunskaper är tillräckliga. Dessutom vet jag inte hur jag ska lägga upp pluggandet för att göra det så roligt som möjligt eftersom det verkligen bara är nötning som gäller. Uäääää.

Jag får kämpa mig igenom de kommande två timmarna, sen ska jag ut och springa med pappa. Eller ja, jag ska springa och han ska jogga lite lätt. Kan bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback