En trasslig historia

Lyckades missa denna film den korta stund den visades på bio. På engelska alltså, för så vitt jag vet går den fortfarande på svenska, men det kan man ju inte kolla på. Trots att Måns en av rösterna. Det blir ju så töntigt och fel. Fast jag antar att jag i och med det faktum att jag vid 22 års ålder sett fram emot att se en Disneyfilm inte har rätt att uttala mig i vad som är töntigt eller inte. 

Hur som haver, mer om filmen: Den var bra. Jag hade hört en hel del positivt om den innan, så helt förvånad var jag inte. Men det är ändå kul när något motsvarar ens förväntningar. Sen är den
obligatoriska balladen riktigt, riktigt fin. Att Flynn/Eugene dessutom görs av min nya tv-favorit Zachary Levi kan jag verkligen inte klaga på. Nu när jag läst igenom texten insåg jag att jag kanske borde börjat med att tala om vilken film det handlar om (fast den som är lite klurig av sig kanske kan lista ut det med hjälp av rubriken), men jag gör tvärtom och avslutar med det istället. Trassel/Tangled, se den!

(Bild skamlöst snodd från http://tangledcaps.tumblr.com)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Disney-filmer FÅR man faktiskt se på svenska tycker jag... :) Just när det gäller de filmerna, så brukar jag inte bry mig så mycket vilket språk jag ser den på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback