Ett litet livstecken

Oj oj, här går vi på sparlåga. Den senaste veckan har jag åtnjutit en riktig slapparvecka, nästan vänt på dygnet och låtit stöket växa. Men nu är det ny vecka och jag tänker ta rejäla tag.

Min to-do-list för de kommande dagarna:
  • Diska det enorma diskberget och hålla efter med kommande disk
  • Bära ner saker till källaren
  • Damma bokhyllan och få in ett gäng nya böcker
  • Bära ner gamla tidningar och kartonger till återvinningen
  • Tvätta, bland annat badrumsmattan som luktar blöt hund
  • Packa min väska till Öland som ska åka med päronen redan om ett par dagar
  • Dammsuga, skura och annat vanligt städ
  • Gå igenom kyl och frys
  • (Komma ut och springa, förutsatt att den här snuvan ger med sig)
Ska se till att listan uppdateras allteftersom jag bockar av saker, eller om det tillkommer nya punkter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj haha, den liknar den listan jag går igenom idag väldigt mycket... :P Fast nja, packa väskan till Öland behöver jag dock inte göra riktigt än, det kan jag ju kanske vänta en månad med, haha... :P

Lycka Till"!!! ;)

2011-06-20 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback