Sportsöndag

Dagen har präglats av sport skulle man kunna säga. Uppgång vid 9 och frukost intogs framför långloppet Marcialonga och bronsmatchen i bandy. Därefter var det jag själv som skulle sporta lite, det blev ett medelpass på Friskis som fyllde mig med energi inför eftermiddagen. Efter lunchen, tomatsoppa och ostsmörgås (tack Ingrid för det underbara brödet!) tog jag hand om disken och badrummet i väntan handbollen. Tyvärr blev det ju förlust, men det var en mycket spännande match och förhoppningsvis är svensk handboll på frammarsch igen. För att runda av sportandet tittar jag nu på uppvisningen i konståknings-EM medan jag väntar på att hanbollsfinalen ska börja. Bandyfinalen skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback