Lite kärlek såhär en vanlig måndag

Har just kollat på SVTs Dom kallar oss artister som den här veckan ägnade en halvtimme åt Sveriges finaste, underbaraste och gladaste man. (Nej, inte Måns Z.) Salem Al Fakir. Duh. Han som jag skriver om så ofta att han snart förtjänar en egen kategori. Fast det är kanske stalkervarning på det?

Iallafall, programmet inleds på en hotellfrukost i Uppsala i början av september där man bland annat får höra Salem berätta om gårdagens spening: "Igår spelade vi på Katalin, och folk var som tokiga, det var dom faktiskt för de stod och klappade tio minuter efter att vi gått av". Jag känner att jag måste ta åt mig lite av äran med tanke på att jag stod längst framme vid scenen just den kvällen. Jag ska inte återberätta hela avsnittet, bättre att ni kollar på det själva.
Här gör man det.

Kärlek var ordet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men det är ju UNDERBART Sara!!!! ;) HÄRLIGT!!! :D Jag blir så stolt, haha... :P

Och ja, som sagt, jag slarvade bara på den frågan jag hade fel på, för jag visste egentligen svaret... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback