Dagens lista

Dåliga saker idag:
  • Jag försov mig
  • Jag hade en dålig hårdag
  • Jag har jättefinnen Artur mitt på näsan
  • Jag hade huvudvärk
  • Jag tog med mig ett gammalt kårleg (VT10) och kom nästan inte in på Värmlands
  • Jag tog inte med mig tillräckligt med kontanter och baren tog inte kort
  • Jag missade På Spåret

Bra saker idag:
  • Jag åt god lunch
  • Jag är halvvägs på utbildningen eftersom T4 slutade idag
  • Jag överlevde PM-redovisningen
  • Jag kom in på Värmlands trots apgammalt kårleg
  • Jag kan se På Spåret på svtplay
Bubblare: Jag har ännu inte lämnat in kompletteringsuppgiften i neurolingvistik

Trots en tuff start tror jag att det ändå blev en ganska bra dag till slut. Nu är det helg och på måndag börjar termin 5!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kan också se På Spåret på mammas och pappas TV, den finns nu inspelad, för all framtid om man skulle vilja... ;)

2011-01-15 @ 00:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback