Ny leksak

Jag har skaffat mig en sån däringa smarttelefon. Så nu är jag inte lika bunden till min stationära laptop (don't ask).

Åh jippi, kanske ni tänker nu, äntligen blir det lite ordning på den här bloggen. Hate to disappoint you, men i så fall har jag dåliga nyheter. Blogg.se lever kvar i bloggens barndom (2006) och har ingen app. Nä, ska man mobilblogga är det MMS som gäller. Fattar ni? MMS?! Glöm det.

Alternativet är att fortsätta som vanligt, och i ärlighetens namn märker vi ju hur bra det funkar. Eller så byter jag bloggplattform till wordpress som har en fungerande app.

Iallafall, medan jag velar och ni ger mig goda råd kan jag bjuda på en femstjärnig solnedgång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-08-25 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback