Min sämsta egenskap

Den här dagen kan mycket väl komma att gå till historien som min minst produktiva dag någonsin. Jag har verkligen inte gjort ett jota. Visserligen är jag sjuk, men jag ligger inte helt utslagen i soffan oförmögen att göra något. Annars kan man ju tycka att en seg hemmadag är ett alldeles perfekt tillfälle att ta tag i alla små projekt som man tänkt att "Det här ska jag göra nån dag när jag inte har nåt annat för mig." Men så blev det alltså inte. Istället har jag läst bloggat, kollat på Chuck och druckit te. Som vilken dag som helst med andra ord.

Fan, jag behöver nog hjälp hörrni. Hur kan det vara så svårt att ta tag i saker? Känns som att detta är ett återkommande tema i mitt liv, och trots att jag är så himla medveten om det gör jag inget åt det. Nu gjorde jag en tankevurpa här och insåg att det är just detta som är själva kärnan i problemet. Hur ska jag bli bättre på att få tummen ur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback