Blogga ska jag ju hinna göra också

Det har varit en lång och innehållsrik dag. Eller lång och lång: jag gick upp vid 7, precis som under praktiken, och kommer gå och lägga mig efter 23, precis som under praktiken. Så på det viset har dagen inte varit längre än någon annan dag. Däremot har jag gjort så himla mycket grejer och varit på så många olika ställen.

Dagen började med kursintroduktion av Barnlogopedi II på BMC. Sen åkte jag till medicinska biblioteket på Ackis för att leta efter ref.ex av en bok, den var dock upptagen av en klasskompis så jag får försöka imorrn igen. Så då åkte jag hem till syrran i Eriksberg för att plugga en stund innan vi tillsammans cyklade ut till Ulleråker för att hälsa på mormor. Därefter trampade jag hemåt. Middag och matlådeskapade hanns med innan det var dags för möte i replokalen. Tillbaka hem igen efter mötet, där jag plockade med mig träningskläderna och åkte och gympade på Friskis & Svettis. Och så hem igen, en sista gång.

Det var vad jag hann med idag. Om ni inte höll räkning kan jag meddela att utöver hemmet var jag på sex andra ställen. Hur många kilometer jag cyklat kan jag räkna ut och återkomma med om ni är intresserade. Varför nån nu skulle vara det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback