Balkongen - säsongsavslutning

Jag förstår att ni alla är hemskt nyfikna på vad som hänt på balkongen. Inte mycket kan jag säga, blommorna är döda sen länge och mattan torkade sönder av solen och släppte ifrån sig små mjälliknande flagor som fastnade under fötterna.

Trots att det varit på tok för kallt för att vistas där ute bra länge nu har det inte blivit av att jag gjort i ordning inför vintern. Tills nu i veckan, då jag tog mig själv i kragen och fick det gjort. Bra gjort av mig tycker jag, nästan så att jag borde på medalj.

Om det är någon som behöver bildbevis så följer det nedan.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, Photoshop är jätteroligt!!! :D Jag har dock inte det "riktiga" Photoshop här på min dator hemma, utan "bara" Elements, men jag tycker det duger bra jag... :P I skolan har vi dock CS och det är ju lite mer avancerat, finns ju lite mer grejer att göra där... Men egentligen är det inte jättestor skillnad... Tror jag, hahaha... :P Men ärligt talat känns inte det som att det är nåt jag nödvändigt behöver här hemma...

Dessutom är jag väl inte så mycket för att bearbeta mina bilder ändå, jag gillar inte för överbearbetade bilder, och då duger det bra med det jag har... (Jag har också PhotoScape, använder det ibland också...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback