Fler än jag som vill ha kvällstentor?

Ibland skulle jag kunna offra nån mindre vital kroppsdel för att slippa vara en kvällsmänniska. Vad jag än ska göra så går det bättre på eftermiddagen/kvällen/natten. Så därav kommer det sig att jag den senaste veckan suttit så gott som varje kväll och pluggat inför morgonens tenta, som börjar klockan 9. Klockan 9 ligger långt ifrån den tidpunkt jag presterar som bäst. Hade varit ännu värre om den började vid 8, då är jag knappt vid medvetande. 

Jag tror ändå att det kommer att gå bra för mig imorgon. Jag är väl förberedd. Mer förberedd än jag varit på länge faktiskt och jag tänker ta till mig det som jag lärde mig på psykologin idag: Tror man att man kommer lyckas så är chansen att man också gör det större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback