Eftermiddag i Örebro

Sitter och går igenom första halvan av min allra första dyslexiutredning. Det är många resultat att räkna ut och mycket kvalitativa analyser att göra, och jag är trött. Som tur är har vi extremt mycket administrativ tid under den här perioden, och jag börjar inse att den verkigen kommer att behövas.

Sen har jag omtentan på lördag att plugga till, och hur bra det än kändes inför tisdagens tenta, lika dåligt känns det inför den här. Det känns som att det inte spelar någon roll hur mycket jag pluggar och hur många meter jag än antecknar, är den likadan som sist så blir det jävligt svårt.

Svettig och äcklig känner jag mig dessutom, och jag är inte hemma och kan duscha förrän efter åtta. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback