Ännu en helg

Om jag ska betygsätta den här helgen så får den nog en 4:a. Av 5 möjliga. Fredagskvällen blev lång och trevlig, jag höll mig enbart till vodka och klarade mig undan bakfyllan. Lördagen blev kanske något kort då jag inte behagade kliva upp ur sängen förrän nån gång på eftermiddagen, vi kan säga kvart över två. Kvällen spenderades hemma hos päronen och på menyn stod krabba och vin.

Idag gick jag upp vid 12 av den enkla anledning att jag hade tvättstugan, annars hade jag kunnat ligga kvar ännu längre. Jag har fan problem. Sen blev det kväll igen och vi åt på restaurang för att fira far som fyller år imorrn. Trevlig meze och baklava. Och en whiskey för att inviga farsans nya glas när återvände efter en kort promenad i kylan.

För att kort sammanfatta kan man nog säga att det har varit fest av olika slag hela helgen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback