Ikväll är det jämt

Andra semin är mycket svårare att tippa. Är egentligen bara helt säker på 3-4 st. Och Hollands bidrag är rent fruktansvärt dåligt. Jag sitter med skämskudde och lider. Men iallafall, så här tror jag att det blir.

  1. Israel
  2. Danmark
  3. Rumänien
  4. Schweiz
  5. Sverige
  6. Azerbajdzjan
  7. Turkiet
  8. Kroatien
  9. Irland
  10. Armenien
Fan, det här är så svårt att jag måste gardera mig med ett par bubblare också. Bulgarien och Litauen. Fast egentligen spelar ju inte nåt av det här någon roll, Tyskland kommer att ta hem skiten.



Update:
7 av 10 ikväll igen. Synd på Sverige, men jag är inte förvånad. Tog med den mest bara för att jag kände mig tvungen. Men asså vafan, Ukraina?

Kommentarer
Postat av: Öhman

HATA ÖST säger jag bara

2010-05-28 @ 10:21:57
Postat av: Anonym

Hahaha! Ja, vad var det för land som tog hem skiten när vi var i Budapest?

2010-05-28 @ 20:32:43
Postat av: Sara

Anonym (Rebecka?): Det var Serbien om jag minns rätt. Vill även minnas att "hata öst" var lite av kvällens tema då med.

2010-05-29 @ 12:01:40
Postat av: Rebecka

Exakt! På båda påståendena

2010-05-30 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback