Tillåt mig att presentera: Min nya design!

Nej, du har inte kommit fel. Såhär kommer bloggen att se ut i fortsättningen.

Skulle egentligen vilja ändra om texten mer, annat typsnitt och storlek på rubrikerna, men efter som jag inte har någon som helst aning om hur man gör nöjer jag mig för nu.

Men nog om det, nu är jag nyfiken på vad DU tycker!



Hm... Såg nu att det fortfaranade den gamla designen som syns i Chrome, har ingen aning om varför det är så. Men i både Firefox och Explorer är det den nya. Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: elsa

NAJS!

2010-05-31 @ 19:56:25
Postat av: Hanna

Wow, vad SNYGGT!!! :D Jag skulle vilja ändra designen i min blogg också, men jag har ingen aning om hur man gör... :/

(Alla guider som finns är ju bara för folk som har blogg.se, och jag har faktiskt ingen lust att byta...)

Får väl nöja mig med att byta bakgrund ibland... Hmmm...

Postat av: Öhman

Nya designen ser vacker ut käre du. Bra gjort!

Men din balkong slår allt. Jäklar i mig vad avis jag blir på dig. Hoppas jag och Moa också kan köpa blommor och ha så balkongprojekt. :)

2010-06-01 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback