Sluttjatat

Jo, men det gick ju riktigt bra och jag är väldigt nöjd med resultatet från gårdagskvällen. Fast jag måste erkänna att jag tvivlade på Tyskland för en lite stund och tänkte att det skulle bli Rumänien. Överlag tycker jag att jag hade tippat ganska bra, det var bara en handfull länder där jag verkligen var helt ute och cyklade. Som Israel. Dock tror jag att de hade fått en mycket bättre placering om han inte hade sjungit falskt.

Skulle kunna skriva mycket mer om ESC och och kommentera allt möjligt, men jag tror jag nöjer mig såhär. Eller vänta, måste bara tillägga att det är sjukt komiskt att Danmark kom på fjärde plats med en låt som ratades från svenska Melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ja, det med Danmark tänkte jag också på... :P Christer Björkman lär nog grubbla rätt rejält över det där, och funderar nog mycket... :P Ångrar sig kanske lite... ;)

Och ja, kan bara hålla med dig om Israel, han fick inte alls till det i finalen... Och stackars norrmannen, han hade nog inte heller den bästa dagen igår, villnnog helst bara glömma det framträdandet, det funkade inte alls för honom!!! För stor press på hemmaplan kanske??!!

Ja, du vet ju redan vad JAG tycker om Tyskland, men grattis... ;) Jag ska inte deppa ner mig över det... Kunde ha varit värre... Ja, jag trodde också på Rumänien ett tag, men även Danmark, haha... :P Och då tänkte jag just det där, lite komiskt hade det varit om Danmark gick och vann, jäklar vad mr Björkman hade grubblat då, undrat hur han tänkte, haha... :P Han hade nog fått sig en rejäl funderare... ;)

Tycker det är bra att DU skriver om ESC, nu när JAG (tydligen) fegar ur fullständigt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback