Kvällspromenad

Vilken fin kväll det blev hörrni!








Kommentarer
Postat av: Hanna

Och vilka underbara bilder du tar, hörrdu!!!

Postat av: Hanna

Haha OK, men det FÅR man göra!!! ;) Men jag personligen är nog mer för originalet... :P Jag jobbar inte så mycket med mina bilder... Men det där är ju väldigt individuellt... Så länge man inte håller på att "övertrixa" bilderna, och fixar de till oigenkännlighet, så är det helt OK att man ändrar de lite... Men ja, det får ju inte gå till överdrift som sagt... Det finns ju dem som fixar sina bilder så de nästan blir fula, och så att det syns tydligt att de är trixade med... Och nej, det är inte speciellt fint, egentligen!!!

Tycker jag iallafall...

Dina bilder är fina i vilket fall, även om du trixat lite med dem!!! :)

2010-05-31 @ 00:02:09
URL: http://vallmoblomma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback