Är det en vanlig dag?

Justeja, jag fyller ju år idag. Dagen har som alla andra Falun-dagar varit riktigt späckad, men det är bara kul. Min fina Falun-familj uppvaktade med underbart god päronprinsess-tårta från Vansbro och en fin liten present (snart på ett soffbord nära dig!) och kursarna kom med en rulle Ballerina kladdkaka. Mums flera gånger om alltså!

Min vän Hedvig kom med den fina observationen att 22 är den mest symmetriska åldern som finns. Två tvåor liksom. Tre treor går liksom inte att fylla och en etta är ju ingen ålder man minns. Nä, 22 är nog perfekt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ja, fan, 22 är ju skitcoolt ju!!! ;) Om man tänker så, haha... :P Men jag menar, 23, vad är det liksom, haha... :P En onödig ålder bara!!!

Grattis (igen) i efterskott!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback