She don't sleep at night, afraid to turn out the light

Hade ett riktigt jävla roligt bandrep ikväll. Har inte blivit mycket av den varan på sista tiden och men vi bestämde oss för att köra ikväll, trots att trummisen inte kunde. Och gud så kul det var! Vi tränade på en massa nya låtar som vi försökt med förr med sedan avfärdat. Efter 1,5 år tillsammans med en repertoar på 5-6 låtar är det riktigt skönt med lite nytt kan jag säga. Även om det inte blir nåt av låtarna så var det kul att de andra åtminstone var villiga att testa nåt nytt.
Den som kan vilken låt rubriken kommer från bjuder jag på en öl nångång!

Kommentarer
Postat av: Martina

18 karat gold! Ge mig öl! =D

2010-03-11 @ 16:04:56
Postat av: Martina

18 karat gold! Ge mig öl! =D

2010-03-11 @ 16:05:44
Postat av: Sara

Visst, vill du ha den till dippen på lördag eller?

2010-03-11 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback