Dags att ta rejäla tag?

Jag hårdsatsar och bjuder er på ännu ett inlägg. Funderar lite på en ny design, men är totalt oinspirerad just nu.

De senaste tre veckorna har jag ätit alldeles för mycket. Eller egentligen inte, för det är inte många dagar jag ätit frukost, lunch och middag. Allt som oftast har det blivit frukost följt av en massa småätande resten av dagen. Superdåligt för tänderna. Kroppen har däremot inte påverkats, trots att jag inte tränat på över en månad. Tacksam som fan för det. Nu känner jag dock att det får räcka. Så fort jag känner mig helt återställd från den här förkylningen ska det bli ordning på träningen igen. Minst två gånger i veckan! Och regelbunda måltider!
En annan sak att ta tag i är mina sömnvanor. Antal timmar sömn per natt kan se ur så här under en vecka: 4h, 11h, 6h, 10h, 11h, 7h, 9h. Helt sämst. Jag har inga rutiner överhuvudtaget. Under OS var det iallafall hyfsat jämt, även om jag sällan la mig före 2 så höll det sig ändå mellan 7-10 timmar per natt. Nu är det ju bara kaos.
Frågan är nu om jag ska ta tag i allt på en och samma gång eller en sak i taget? Jag tror nästan det är bäst att satsa på alltihopa, annars tror jag att risken att falla tillbaka är ganska stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback