Lägerledare med extern otit

Ber återigen om ursäkt för den dåliga aktiviteten här på bloggen den senaste veckan. Det blir så när man är hårt arbetande. Dagläger för simningen har det varit, 9 till 15 varje dag med en massa härliga ungar. Så värst mycket simning har det inte blivit, instruktionerna som vår chef gav inför veckan var: Bara ungarna har kul så skiter jag i om ni ens simmar en meter. Sagt och gjort, många metrar har det verkligen inte blivit. Mest lek och skoj och nu är jag helt slut.

Fast det har varit kul också, det är ganska schysst faktiskt att få lite betalt för att leka några timmar varje dag. Dock hade jag gärna sluppit hörselgångseksemet. Jag hade problem med öronen när jag simmade och hade helt glömt hur jobbigt jag hade det periodvis med vatten i örat, trånga hörselgångar och nedsatt hörsel på grund av detta. Hoppas verkligen att det ger med sig de närmsta dagarna för såhär kan jag inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback