Jag som trodde lov betydde att man tog det lugnt

Vilka intensiva dagar jag haft! Kom fram till att sen i lördags kring lunchtid har jag varit hemma, i vaket tillstånd, i sammanlagt fem timmar. Inte så konstigt kanske att det blivit lite si och så med städ och disk.

Idag har jag åtminstone varit i stan, men inte här i lägenheten. Först var det en liten tur till Ackis för att följa med Moa hem till mig. Sen tillbaka ner på stan för väldigt många timmars shopping med Elsa. Kanske lägger upp lite bilder på vad jag köpte imorrn. Fjortisvarning på det, jag vet. Kvällen fortsatte i syrrans sällskap: dels på en beachvolley-plan vid Ångström, dels i hennes soffa kollandes på Big Fish.


Mina fotavtryck på syrrans badumsmatta efter att ha tvättat av all sand.

Kommentarer
Postat av: elsa

så där ser det ut varje gång jag duschat!

2010-06-08 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback