Störst av allt är kärleken

Jag vill inte påstå att jag är hård som sten, långt ifrån, men så här jävla blödig är jag väl ändå inte? Har suttit bänkad framför tv:n mer eller mindre hela dagen för att följa bröllopet och har fått torka mången tår. Den kärlek som finns mellan Victoria och Daniel går inte att ta miste på, den är så äkta som den bara kan bli.

Finast idag? Prins Daniels tal till sin vacka fru. Jag typ dog lite. På andra plats kommer kungens kupp då han gav drottningen en ros på vad som även är deras bröllopsdag.

Fotbolls-VM i all ära. Och alla andra idrottsevenemang med för den delen, men fram för mer äkta kärlek i svensk television!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Så himla fint! Jag tittade hos mormor. Vill också gifta mig!

2010-06-20 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback