Ångest för hela slanten

Jag kände att det förra inlägget alldeles för romantiskt och svärmande för att komma från mig. Får skylla på lyckorus eller nåt åt det hållet.

Har terminens tenta och det kommer gå åt... ja ni vet vart. Har i ärlighetens namn lagt ner ytterst lite tid på att plugga, vilket är jävligt dumt gjort. Men ni ska veta att jag hade ambitionen att plugga riktigt ordentligt. Redan för tre veckor sen tog jag och kollade på ett par gamla tentor och tänkte ha dem som utgångspuknt för plugget. Tog en snabb titt på alla frågor och där försvann allt hopp kan man säga. Skitsvåra frågor varav flertalet ur logopedisk synpunkt är helt orelevanta. Känns lite trist när en väldigt intressant kurs har tentor som ligger på fel nivå.

Ska ut och lägga mig på en filt i solen tillsammans med en massa anteckningar. Kanske att jag kan trycka in lite mer kunskap men utsikterna är inte särskilt goda. Ångest alltså. Fyfan. Jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback