Om detdär med struktur

Det är svårt. Dagar jag jobbar är det inga problem, börjar jag 7 så går jag upp vid 6 utan knussel. Det är den lediga tiden som ställer till det. För trots att jag jobbar en hel del så har jag ändå en ledig dag lite då och då. Men istället för att ta tillvara på tiden och gå upp något sånär normalt så sover jag till efter lunch, sitter vid datorn och värmer matlåda till middag.

Hur kan det vara så svårt att göra en så enkel sak som att ta med en filt och lägga sig på gräsmattan? Först måste jag bestämma mig för att göra det, sen sätta en tid: typ, senast kl 14 ska jag gå ut. Sen måste jag fundera på vad jag ska ha med mig ut, för tänk om jag måste gå upp till lägenheten för att hämta något! När jag till slut kommer ut så blir jag så arg på mig själv för att jag inte tog tag i saken mycket tidigare, det är ju så skönt att vara utomhus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mig mera balkongföljetong! jag vet nog att det händer spännande grejer...

2010-07-11 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback