Jag och mina böcker

Det här med läseriet, hörni, har gått riktigt dåligt nu i sommar. Jag som en normal sommar läser närmare 20 böcker har denna sommar endast läst en handfull, om ens det. Men då, tänker ni kanske, har hon väl åtminstone satsat på KVALITET? Nix, nope, nej är svaret. Tramsig, ytlig chick-lit har det blivit. Har mest ägnat mig åt korsord istället.

Nu tänkte jag dock försöka med ett ryck de sista lediga veckorna. Först på tur står Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skärninger och sen tänker jag ge mig i kast med Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Fler tips mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svinalängorna!

2010-08-12 @ 17:38:04
Postat av: Fröken

Presidentens hustru/Curtis Sittenfeld, Blonde, Foxfire/Joyce Carol Oates, Människohamn/John Ajvide Lindqvist, Strändernas svall/Eyvind Johnsson, Frankenstein/Mary Shelley (jo, jag lovar!)

2010-08-12 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback