Cykelutflykt

Vädret var kanon och vi bestämde oss för en liten utflykt. På varsin cykel tog vi oss således till Böda Sand, där vår huvudaktivitet var minigolf. Jag kom näst sist, men det var lika kul för det. Minigolfen åtföljdes av glass och sedan blev det bad på en av världens finaste sandstränder. Jag hatar förvisso sand, den finns hamnar ju överallt och sitter i hårbotten i flera dar efteråt.

Inga bikinibilder här inte, misstänker att jag skulle bli stämd i så fall. Alternativt ihjälslagen. Så ni får nöja er med ett par golfbollar.





Kommentarer
Postat av: annemi

Sympatiska bilder...

2010-08-29 @ 22:38:40
Postat av: Kusinen

Haha nej, har också kommit på att det inte stämmer helt och hållet... "De två yngsta kusinerna på mammas sida", borde det stå... :P Efter dig har jag ju faktiskt tre kusiner som är yngre... Elsa och två på pappas sida... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback