En sak som jag gjorde på Öland

Jag har varit hemma i nästan en vecka och fortfarande inte fått upp mer än en endaste bild från Öland, dåligt av mig. Tanken var att det skulle bli ett långt fint inlägg med massor av bilder, men jag får liksom inte till det. Så det får bli en massa korta inlägg med enstaka bilder istället.

Först ut blir två bilder från byns nya fik Mormors Café. Det går såklart inte att jämföra med gamla fina Elsas, men klart godkänt substitut nu när den senare inte finns längre. Gott och inte fasligt dyrt, söta koppar och möjlighet att sitta inne vid dåligt väder. Det finns dock ingen toalett och trädgården är inte världens mysigaste. Men som sagt, klart godkänt och jag hoppas de finns kvar nästa år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback