Åsså lite till som vi gjorde på Öland

På kvällarna spelade vi ofta spel. Till min stora glädje har syster upptäckt nöjet i att spela Yatzy, och det var en glad Sara som fick utmana henne på ett par omgångar.



Största kusinen hade med sig ett av sina Rappakaljor och då gällde det ju att ta tillvara på chansen att få spela detta underhållande spel, när vi dessutom var så många som var samlade. Många (o)sannolika, fantasifulla och skruvade förslag till personer, maträtter, fobier och händelser skrevs och lästes sedan upp till allas vår förtjusning. Måste inskaffa eget exemplar å det snaraste!



Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja, skaffa det! Jag lovar att komma och spela. Var länge sen jag spelade, men jag minns det som väldigt roligt.

2010-09-04 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback