Mycket att göra

För första gången på väldigt länge kan jag konstatera att det uteblivna bloggandet beror på tidsbrist. Sen utvecklingpsykologin började förra veckan har jag haft föreläsningar dagarna i ända och resten av tiden har jag varit med familjen eller bandet eller på simskolan eller ja, jag har i varje fall inte varit hemma mycket.

Psykologin är väldigt spännande men det är mycket och läsa. Stackars mig som beställt boken men inte fått den än. Det blir mycket att kompensera för i slutet av veckan. Men men, det ska nog gå bra. Jag har överlevt värre. Som den gången jag skrev mitt tal till nationella provet i Svenska B kvällen innan. Jag inte bara skrev talet, jag lärde mig det som ett rinnande vatten och gjorde strålande ifrån mig. Anyways, nu är det dags att plocka fram den där driftiga Saran igen.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Snart är det vårmys på bryggan och återträffar som gäller tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback