Mitt (nya) liv

Idag var första dagen på logopedprogrammet. Nervös förstås, men inte så fasligt eftersom Sonia också var där. Verkar som en schysst klass med lättpratade människor. Efter upprop, info och fruktstund hade jag mitt livs mest bisarra föreläsning och satt halva tiden och tänkte: Männskan är fanimej inte riktigt klok. När det sedan avslöjades att det var en nollningsföreläsning föll alla bitarna på plats. However, I must admit att det var väldigt underhållande. Om fler föreläsningar var som denna skulle jag aldrig ens fundera på att stanna hemma och sova istället. Och på onsdag ska jag till Gävle. Vi kommer att göra en massa praktik i de kringliggande landstingen de kommande året och i övermorgon är det den första auskultationen. Läskigt men spännande på samma gång. Jag kommer skriva mer om nollning och annat skoj under de första veckorna, var så säker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strålande! Låter skoj, bra o lovande. Hehe. On verai

2009-01-19 @ 22:41:00
Postat av: Anonym

men jag har linux, det funkar inte. svt får man inte kolla på utomlands. eller vadå, hur funkar podradio?

2009-01-19 @ 22:42:23
Postat av: fröken spännar

Du kommer att bli en underbar logoped!

2009-01-21 @ 08:54:05
Postat av: Hanna

det låter skitspännande Sara :D

Postat av: Hedvig

Roligt, roligt Sara! Lycka till!

2009-01-22 @ 20:50:20
Postat av: photom

Grattis :D

2009-01-24 @ 17:24:29
URL: http://photom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback