Hur hamnade jag här?

Jag måste ordna ett sommarjobb. Läget börjar bli rätt desperat. Har sökt lite olika saker men det är ingen som har nappat. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Jag är inte en sån person som kan gå till ett ställe och fråga om de behöver arbetskraft och göra ett gott intryck. För det första är jag alldeles för blyg och för det andra så har jag dåliga erfarenheter av mitt tidigare sommarjobb som gör att jag är livrädd för att göra 'fel'. Det känns skitjobbigt och jag har sån jävla ångest. Tänker på skiten varenda eviga dag och mår bara sämre och sämre för att det ska vara så svårt. Det får mig att känna mig så oduglig, jag kan inte ens fixa ett jobb för några månader. Grejen är bara den att jag VET INTE hur man gör. Har inga kontakter eller släktingar som skulle kunna hjälpa mig. Jag vet att jag borde tagit här i det här för länge sen. Typ januari. Men nu gjorde jag inte det och det verkar som om jag får stå mitt kast. Men jag måste ha ett jobb i sommar. Måste. Om det är nån därute som kan hjälpa mig eller ge mig några tips så snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prenumerera på jobbsafari, skicka in CV till allt du är behörig till plus lite till, ring och kolla att de har fått ditt CV många ggr. Kan du inte jobba där nere, där borta där du gjort förr om åren?

2009-04-07 @ 16:27:20
Postat av: Martina

Sök på alla ica och konsum i hela stan =)

2009-04-08 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback