Dags för statistik

Det finns säkert nån stackare där ute som undrar hur det går med mitt läsprojekt. Jag kan tala om att det går mycket bra. Hittills har i år följande avverkats:

Slaughterhouse 5 av Kurt Vonnegut
Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
Öster om Eden av John Steinbeck
Lily Dahls förtrollning av Siri Hustvedt
Doktor Glas av Hjalmar Söderberg
Jorden runt på 80 dagar av Jules Verne

Det har gått 101 dagar av 2009. Det innebär att snittiden per bok är drygt 12 dagar. Lägger jag bara manken till så ska jag nog ha läst mer än 40 böcker vid årets slut.

Några tips på vad jag ska satsa på härnäst?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, Doktor Glas, boken som Lina hatar... :P

Postat av: Hanna

Haha, Doktor Glas, boken som Lina hatar... :P

2009-04-12 @ 20:28:04
URL: http://valmoblomma.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hmmm, fAttar inte varför det blev dubbelt??!!

2009-04-12 @ 20:29:23
URL: http://vallmoblomma.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du borde läsa : mer av John Steinbeck, han är så skicklig. Kika in "labyrinten" - av Kate MOsse också, superbra!

2009-05-12 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback