Colors make the world go round

Liten missberäkning med tre olika gula, men det är större skillnad i verkligheten.


Jag har tenta i utvecklingpsykologi på tisdag. Jag tycker det är svårt att plugga eftersom det är så mycket inom varje del och det känns som om jag  bara blandar ihop allt. Omtentan är 2 juni och jag har så gott som bokat den dagen redan. Men, om jag nu på något mirakulöst sätt skulle klara mig på tisdag så är det nog till stor del tack vare mina fina pluggpapper.

Istället för att renskriva anteckningarna på vanligt, tråkigt randigt papper så använder jag färgat papper. En färg till varje område. Det går riktigt bra och jag har förstått en massa som bara var gröt tidigare. Min kära kamrat Sonia förtjänar en stor bukett blommor eller nåt för det här tipset. Det blir så mycket roligare att plugga när det är färgglatt och snyggt. Att jag dessutom renskriver så att min jäktade förläsningshandstil blir riktigt fin är ännu ett plus. Nu har jag dock fått ont i handen av att skriva, så jag tar nog paus en timme eller så.

Kommentarer
Postat av: Moa

Det här är tredje gången jag kollar din blogg idag bara för att jag blir så glad av färgerna! Nummerologen, hon som också sa att jag kommer att sluta min karriär som gudinna, sa att jag blir friskare om jag umgås med oxar då och då. Ställer du upp? :-)

Postat av: majken

im in love with your handstil!

2009-05-17 @ 17:22:59
URL: http://crazybananasteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback