Grattis Sara, du har försovit dig

Tur att jag inte hade tenta idag iallafall. Nu missar jag bara en föreläsning. Klantigt jag vet, men jag har en ganska bra förklaring. Långt innan min väckarklocka skulle ringa blev jag väckt av en massa gubbar som klättrade upp på vinden (luckan är precis utanför min lägenhet). Jag blev rikitgt förbannad med lyckades ändå somna om. Sen ringde väckarklockan. Jag konstaterade lugnt att jag inte alls behövde gå upp utan ställde om klockan på en tid cirka 40 minuter senare. Det var här det gick snett. Jag tror att det som hände var att jag blev väckt av någon av vindsgubbarna, trodde att det var väckarklockan, slog av den och fortsattte sedan att sova. Eller kanske tvärtom. Hursomhelst blev jag förvirrad. Sen vaknade inte jag förrän 10:30, allt det andra utspelade sig före 8:15... Jippi.

Kommentarer
Postat av: Källarmonstret

Du kom i alldeles lagom tid till mig. Kom igen. Jag lovar, jag ska itne låsa in dig my precious...Dansen var underbar.

2008-09-17 @ 22:04:44
Postat av: Anonym

Jag har lyckats stämma gitarren:D:D

2008-09-18 @ 18:53:02
Postat av: Jag själv

Och jag har lånat Martinas! Hon stämde den åt mig också, så nu är det bara att tuta o köra. Ska vi träna lite tillsammans på lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback