Ego boost

Idag har jag fixat internet och skapat ett trådlöst nätverk alldeles själv. Den som känner mig vet att jag inte är direkt känd för mina tekniska skills, så detta var en enorm prestation och jag är mäkta stolt. Jag behövde inte ens ringa pappa för att kolla att jag gjorde rätt!

De lär inte få se röken av mig därhemma längre. Enda som saknas här är tv, och det klarar jag mig förvånansvärt bra utan. Eller förresten, sedan jag blivit ekonomisk vegeterian är det skönt att få komma hem till päronen och äta något riktigt köttigt ibland.

Kommentarer
Postat av: Majken

Duuktigt!! (:

Postat av: Hanna

Hehe, jag äter hos päronen varje kväll jag... :P

2008-09-08 @ 16:36:09
Postat av: Sara

Du måste ju åka hem och hämta servisen också ;)

2008-09-08 @ 17:21:43
URL: http://dorotean.blogg.se/
Postat av: Moa

Härligt! Det var på tiden (tänk Ronja Rövardotter). Nu har jag äntligen listat ut hur man lägger upp bilder på min blogg så nu finns där några färska på Hjalmar. Angående svamparna håller jag benhårt fast vid dem. Det ska bli en skivinspelning av det hela. Tänka sig, bara lilla jag, helt ensam på en skiva. Help!

2008-09-08 @ 23:21:07
URL: http://bananpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback