Morgon

Jag har inte kommit närmare någon lösning i lampmysteriet, men jag tänker inte ge upp!

Det är inte därför jag skriver dock. Jag skrev min första tenta för 3 veckor sen och nu har jag fått resultatet. VG! Jag är jättenöjd och glad, nu känner jag mig lite lugnare inför fonetiktentan om knappt 2 veckor. Vad fint att alla meningar börjar med jag.

Jag ska strax till skolan och jag har hunnit med massor redan. Gick upp halv åtta och tog hand om tvätten nere i källaren. Efter frukost och att jag klätt på mig så ställde jag mig och lagade mat. Måste ju ha nåt i lunchlådan, det blir så dyrt att äta ute varje dag. Ingen större insats, men det är skönt att känna att man (jag) fått något gjort.

Kommentarer
Postat av: Martina

Va kul att tentan gick bra! Jag är bäst på att kommentera =D

2008-10-23 @ 10:44:16
Postat av: Sara

haha angående lampmysteriet... påminner lite om när vi la en mobil i lampan på erken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback