Man ska hålla vad man lovat

Sent igår kväll utlovade jag en uppdatering, så jag ska se till att hålla det löftet, i form av ett vad-har-hänt-sen-sist-inlägg.
  • Fredag: Jag tvättade. Det var svinkallt ute och jag hade tunna strumpbyxor och tygskor. Dumt. Dejt med farsgubben på kvällen i form av pizza och Bondfilm..
  • Lördag: Typ sjuk, sov länge. Åt på Peppar Peppar med familjen för att fira pappas födelsedag, sen tårta hemma hos dem framför tvn.
  • Söndag: Fick äran att följa med kusinbarn Martin på badmintonträning. Skoj skoj. Spenderade sedan dagen hemma hos denne. Lillebror 2 år höll låda och jag läste Max kaka, Max lampa, en Bamsetidning samt la pussel innan söndagmiddag hos päronen i form av gulasch. Hamnade framför tvn igen med överbliven tårta från lördagen. Kalmar vann allsvenskan!!!
Das war alles, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hallå där! Skärpning! En gång i veckan borde man blogga i alla fall. Imorn har du sista chansen. Oj, hmm, måste visst uppdatera... Glöm för all del inte att jag vill komma ner nästa tisdag, på kvällen, och stanna till fredag/lördag :-) Puss och kram!

2008-11-16 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback