TJUGO I SJU!

De håller på och bygga hus där jag bor. Det är lite störande med alla ljuden, men när de slår ner pålar och sånt har jag vant mig med. Dessutom låter det inte så jättemycket. Men så i morse. TJUGO I SJU! Jag vaknar av att någon missanpassad varelse försöker borra sig till Kina. TJUGO I SJU! Det är inte bara idiotiskt och korkat, det är dessutom respektlöst. Jag betvivlar starkt att jag är den enda i området som fortfarande sover klockan TJUGO I SJU! på morgonen och inte har några planer på att vakna. Jag hade dagen till ära tänkte att gå upp vid åtta, men av ren ilska över en dryg timmes förlorad sömn, låg jag kvar i sängen och halvsov till halv tio. Byggindustrin har ännu en gång bevisat varför alla som jobbar där är svin.

Kommentarer
Postat av: morgonpigg

vem behöver sömn? vaknade klockan fem i morse. varför sova mer än tre och en halv timme liksom. jag borde kanske bli byggarbetare...

Postat av: elsa

Märkte du att sopbilen kom tio i sju morse? Och du kan vara glad att solen inte lyser dig i ansiktet KVART I SEX!

2008-05-09 @ 17:19:55
URL: http://dynamiskatrion.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åhja det kan kanske vara det :D Men en sådan tur att han inte bor här. För då hade jag gått ner mig ännu mer i betygen :P

2008-05-09 @ 23:34:22
URL: http://danielalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback