Utvärdering av helgen

Oj då. Av de 120 sidor jag tänkt läsa i helgen har det blivit 10. Men å andra sidan har jag dammsugit hela huset, hängt en massa tvätt, dammat, handlat, lagat mat, hälsat på mormor och morfar, ätit, tittat på tv och sovit. Men det som jag är mest stolt över: Datorn har stått orörd större delen av tiden! Är det något jag borde ta tag i så är det mitt datoranvändande. Det har blivit lite för mycket skulle man kunna säga. Max en timme om dagen är min nya restriktion. Fast det omfattar inte skolarbete och liknande så dator behövs. Ni får väl hjälpa till att hålla lite koll på mig. I synnerhet på morgnarna. När jag har mina evighetslånga sådana hamnar jag lätt här och klär ändå inte på mig förrän nån timme innan jag måste sticka. När jag egentligen har all tid i världen att kunna träna, städa, plugga eller göra annan nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback