Tankar om träning?

Toppen. Har inte kunnat komma in på blogg.se på två dar. Men nu så. Friluftsdag i onsdags med stångjympa på Stallet. Sen vidare till Centralbadet via lunch med Bollnäsingarna. Jag var riktigt stöddig innan och sa att jag skulle simma 1500-2000, på en halvtimme. Jo tjena, efter att jag hade avverkat 1000 meter på 25 minuter fick det räcka. Det lustiga var att tekniken satt men varken styrkan eller orken fanns där. Fick mig en liten tankeställare. Jag ångrar inte att jag slutade simma, men det är bra synd på allt jag har tappat. Jag ska nog inte låta det gå 14 månader innan jag hoppar i vattnet igen. Nästa tisdag kanske? En halvtimme innan simskolan sådär. Det kanske räcker för att bygga upp lite styrka igen. Plus mer regelbundna besök på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback