Gör en insats

Årets julklapp är som de flesta nog vet en upplevelse. Vad passar då bättre än att ge bort en låtönskning? Just nu (fram tills imorgon, 19/12) pågår Musikhjälpen i P3 och SVT2 till förmån för flyktingar världen ö. Att önska en låt kostar 50 kr och pengarna går direkt till Radiohjälpen. Sen är det inte säkert att låten blir spelad, men då har man åtminstone gjort en god gärning. Läs mer på www.sr.se/musikhjalpen

Jag har önskat fyra låtar, än så länge.

Edit

Jag har fått en låt spelad!
Jag har fått två låtar spelade!


Kommentarer
Postat av: Moa

Tusen tack! Tror du att jag gråter? Det var den finaste låt jag hört och en söt hälsning. Puss och kram på dig och god jul!

Postat av: Anonym

Åh! Va mysigt!

2008-12-19 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback