Så är jag hungrig också

Gah, jag kan inte sova. Huvudet är fullt av tvåhövdade armmuskeln och tvärgående bukmuskeln och allt vad de nu heter. Som vanligt känner jag att jag inte pluggat ordentligt, fast jag vet inte vad jag skulle kunna få in. Fattar man inte så fattar man inte, så enkelt är det. Vad är spjälkning? Vad är kondition? Vilka muskler gör vad i den här rörelsen? Hur är en led uppbyggd? Vad menas med inbaning? Lätt att sova när man har memorerat instuderingsfrågorna och sen inser att man inte kan svara på hälften.

Jag tror jag ska ta en sväng förbi studentum.se och räkna ut snittbetyg, allt för att försäkra mig om att jag kan dra på mig några VGn, så pass bra betyg har jag ändå. Det är egentligen dte värsta i hela den här oron. Jag är så van med att få bra betyg i allt, jag sätter de kraven på mig själv, så jag ser ett VG som ett misslyckande. Så himla korkat av mig, jag vet.

Nu har jag lugnat ner mig lite. Kom fram till att med de betyg jag har nu + G i resten kommer jag ändå upp i 16,96. VG i resten blir 18,33 och MVG i resten 19.71. Det sista tänker jag inte ens försöka att nå, men det vore kul att komma nära 19 i alla fall. Shit, tänker du säkert nu, tjejen är ju knäpp. Och ja, jag är väl det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, satsare... :P Nejdå, men bra att du siktar högt... Tror jag... Det kommer nog inte sluta för dig som det gjorde för mig iallafall... Rekommenderar det hursomhelst INTE!!!
Kanske du kan fråga Emma om de där frågorna, hon kanske kan förklara på ett smart sätt??!! :P Eller nåt... Jag vet inte... Om hon nu har tid då...

2007-09-19 @ 15:24:40
Postat av: moa

usch vad du tänker. tips, gör som jag - då märker du att betyg inte hjälper ett dugg. jag som toksatsade på 20. 0 i tvåan. galna människor det finns...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback