Kulturnatten

Vet inte hur mycket kultur det blev för min del. Vi gick till O'Learys och kollade på fotbollen istä llet. Alla bord var bokade, men vi hade världens flyt och fick ett bord ändå. Tur det, annars hade jag inte fått nån middag. Synd bara att det skulle bli 0-0, stämningen var underbar och jag kan bara tänka mig hur det hade varit om vi gjort  mål. Jag och Sabina letade febrilt efter nån som kunde tänka sig att bjuda på en drink, men alla verkade vara för upptagna av matchen. Osis.

Lite besvikna gick jag och Rebecka sen till Hugos där jag försökte nyktra till lite med en latte. Lagom lyckat. Det är bra att vara så lättpåverkad dock, det blir inte så dyrt då. Nu ska jag gå i ide och sova tills matten börjar på måndag. Eller förresten, jag har lovat att laga middag imorrn, så jag måste vakna då också.  Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback