The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Imorse var jag duktig och gick upp halv sju. Igår var jag mindre duktig och kom till skolan vid två när jag skulle varit där nio. Nu måste jag ta mig till Skrapan den 15 eller 16 november alternativt GUC 3 eller 4 december om jag vill ha någon studentmössa. Och det vill jag förstås.

Den helt gudomligt fantastiska filmen Moulin Rouge gick på tv nu ikväll och jag ryser för att det är så vackert. Och när Evan McGregor är allting så fullständigt underbart att jag gråter.

Kommentarer
Postat av: Moi

SNYGG layout! Vet du att alla mina kompisar tyckte att min fader allsmäktige såg ut som Evan McGregor för sex år sen eller så ;-)

Postat av: Elsa

Snyggish bakgrund! Och moulin rouge är väädigt bra!! mycket bra. finfint. ewan mcgregor är finfin. och har en mycket underbar röst. det har jag nyss skrivt i min blogg också förresten.

2007-10-18 @ 16:14:46
URL: http://tumvantemedfemtonfingrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback