Ännu en tisdagsnatt

Fast efter tisdag, inte före. Igår natt kunde jag inte sova, men då antog jag bara att det var för att jag knappt rört mig på hela dagen. Nu kan jag inte heller sova, och idag har jag rört på mig en hel del. Jag tyckre ändå att 3 timmar simskola med skrikiga barn borde ta halvt kål på mig, men av någon anledning verkar jag vara immun.

Nu när jag äntligen är frisk från min maratonförkylning ska det bli skönt att börja träna igen. Har inte varit på Friskis sen förrförrförra söndagen. 16 sept om du behövde hjälp att räkna ut det. Gym imorrn kanske. Ska till optikern också. Förhoppningsvis har jag inte kommit närmare blindhet, men jag har inte undersökt synen på över två år så man vet aldrig. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback