Nattbanan anyone?

Ibland när jag ska sova får jag liksom fnatt. En massa totalt oviktiga och knäppa saker dyker upp i skallen, som vad simskolebarnen berättade igår till att det kliar mellan tårna. Det värsta är att det inte går att slå bort tankarna, man kan inte ligga och tänka att man inte ska tänka på nånting, då somnar man aldrig.

Det är då jag brukar blogga. Som detta insiktsfulla inlägg, klockan är 1:06 och i morgon kl 8:30 börjar Historia B. Det är inte därför jag inte kan sova dock. Tror jag inte iallafall. Ibland om det ska hända nåt nytt, som när skolan börjar igen efter ett långt lov, eller om man ska ut och resa kan det ju vara svårt att komma till ro, men inte den här gången. Jag är kanske bara ovan att gå och lägga mig såhär tidigt. Med alla sovmorgnar och halvdagar som jag haft hittills i höst kan man säga att jag är minst sagt ovan med att gå och lägga mig före tolv och gå upp före åtta. Men jag jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: Moa

Historia! Ah, jag vill också vara med! Sena kvällar är inget bra. Håller mig vaken för att se Scrubs... det
blir väldigt svårt att komma upp i tid sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback