God morgon och skål!

Idag fyller farsan gubbe. Vi väckte honom med sång och champagne klockan 7. Bra träning inför studenten, som det för övrigt bara är 210 dagar kvar till. Det var en angenäm upplevelse, men jag drack bara en femtedels glas, sen fick päronen dela på resten. Jag gick och la mig och sov i två timmar till istället. Nu har jag dock masat mig upp, och ska ta mig till skolan om några timmar. Filosofi -_-

Nog om det nu. Imorgon ska jag komma till skolan för att ha 20 min utvecklingssamtal. Sen slutar jag. Ambitiöst och bra. Jag tänkte passa på att gå och väva hela eftermiddagen. Mattan är mer än halvklar, med lite framförhållning (sånt som jag inte har) så kan jag nog få den klar till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback