Drygt

Jag blev utmanad av Elsa, här är reglerna:
  1. Länka till den du blev utmanad av. http://tumvantemedfemtonfingrar.blogg.se
  2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
  3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Lämna ett meddelande till dom du har utmanat, i deras blogg.

7 Sanningar om mig själv:
  1. Jag biter på naglarna. Jämt och ständigt.
  2. Jag drömmer ofta att jag springer utan att komma någonstans.
  3. Jag har varit i 11 europeiska huvudstäder.
  4. Jag börjar skolan klockan 15 på måndagar.
  5. En av de bästa låtarna som finns är BSB's 'As long as you love me'.
  6. Jag har aldrig varit ute i god tid med ett skolarbete. Faktum är att jag har försökt men upptäcker varje gång att jag inte får något gjort om jag inte har den där pressen på mig att det måste bli klart.
  7. Jag simmade i 11 år innan jag la av för ett år sedan.
Jag utmanar: Moa, Rebecka, Majken, Daniela och ärligt talat så känner jag inga fler som har en blogg. En fjärdedel av dem har liksom inte uppdaterat på år och dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback