Majdag

Idag fyller gubben på hundralappen 300 år. Grattis grattis.

Jag är äntligen klar med allt som ska lämnas in eller förberedas. Det känns obeskrivligt skönt. Det enda som är kvar nu är några nationella prov och att räkna lite matte. Sen är jag klar!

Ikväll ska jag tillsammans med syster gå på Pirates. Jag måste nog hem och sova lite om jag ska kunna hålla mig till midnatt. Jag somnade efter 2 i natt, och jag kan inte direkt påstå att jag skämt bort mig själv vad gäller sömn den senaste tiden.

Jag gjorde min muntliga del av nationella provet i svenska idag och det gick över förväntan bra. Eller, nu ska jag sluta vara så hård mot mig själv. Jag knäckte. Störst, bäst och vackrast, det är jag det. :P 

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan Sara! Fin blogg!
Du får berätta om Pirates sen.
Vi ses snart hoppas jag!

2007-05-23 @ 20:27:34
Postat av: Moa

Härligt1 Absolut är du det, har du någonsin tvivlat på det ; ) Säg bara till så påminner jag dig. Nu ska vi knäcka lika hårt imorgon på franskan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback